+38(05136) 5-93-77
+38(05136) 5-54-77
+38(068) 229-43-55
55002,  Миколаївська обл. м.Южноукраїнськ
пр-т. Незалежності, буд. 23
office@energozbut.mk.ua
Tom menu
Стандарти якості надання послуг електропостачальника

1. Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пунктах 2 та 3.

2. До загальних стандартів якості надання послуг електропостачальника належать:

рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з'єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році - не менше 75 %;
відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році - не більше 10 %.

3. До гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника належать:
1) надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача;
2) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача:
у строк 30 днів;
у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку;
3) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення;
4) урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від ОСР щодо виплати компенсації.

4. У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пункті 3, електропостачальник надає споживачу компенсацію у розмірах, наведених у таблиці "Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених главою 5 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджених Постановою НКРЕКП №375 від 12.06.2018р..
Електропостачальник за домовленістю зі споживачем може надавати компенсацію іншим способом, у тому числі шляхом прямого платежу споживачу.



Гарантований стандарт
Розмір компенсації споживачам, грн
Періодичність надання
побутовим
непобутовим
малим непобутовим
іншим
Надання даних про споживання електричної енергії
5 роб. днів
100
200
400
одноразово
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів
30 днів
200
400
600
одноразово
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку
45 днів
200
400
600
одноразово
Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату
5 роб. днів
100
200
400
одноразово
Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію
30 днів
100
200
400
одноразово
РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ
за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника

© ДП "ЕНЕРГОЗБУТ" Усі права захищено 2018