Tom menu
Вимоги до оформлення звернення, скарги, претензій

1) Повинно бути вказано:
- для побутового споживача: прізвище, ім'я, по батькові, адреса;
- для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об'єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення, скарга, претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення, скарги, претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв'язком не вимагається.

Розгляд звернення, скарги, претензії, надісланого до ДП "Енергозбут"

Якщо в зверненні, скарзі, претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома підприємству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення, скарги, претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення, скарги, претензії.
Звернення, скарга, претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (05136) 5-93-77
Або електронним шляхом надіславши запит на: office@energozbut.mk.ua.
Зателефонувавши до пункту прийому споживачів: (05136) 5-93-77
Надіслати електронний лист на адресу: office@energozbut.mk.ua
Під час особистого прийому керівництва підприємства.
Особистий прийом споживачів керівництвом ДП "Енергозбут" проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою:  пр-т. Незалежності, буд. 23, м.Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55002; Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (05136) 5-93-77.

Особисто надати до підприємства за адресою  пр-т. Незалежності, буд. 23, м.Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55002;
Надіслати поштою на адресу: пр-т. Незалежності, буд. 23, м.Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55002;
Як подати письмове звернення, скаргу, претензію до ДП "Енергозбут"?

Порядок звернень споживачів
+38(05136) 5-93-77
+38(05136) 5-54-77
+38(068) 229-43-55
55002,  Миколаївська обл. м.Южноукраїнськ
пр-т. Незалежності, буд. 23
office@energozbut.mk.ua
Подання скарг за допомогою мобільного додатку "Енергетика Онлайн"

    Відповідно до функцій мобільного додатку «Енергетика Онлайн» для споживачів передбачається можливість подавати скарги до компаній -постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро і газопостачаня.
    Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро і газопостачання будуть надходити на офіційні електронні адреси ліцензіатів з електронної адреси: energy.online.app@gmail.com, ім'я відправника: Energy Online App.

© ДП "ЕНЕРГОЗБУТ" Усі права захищено 2018