Вимоги до оформлення звернення, скарги, претензій
1) Повинно бути вказано:
- для побутового споживача: прізвище, ім'я, по батькові, адреса;
- для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об'єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення, скарга, претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення, скарги, претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв'язком не вимагається.
Розгляд звернення, скарги, претензії, надісланого до ДП "Енергозбут"
Якщо в зверненні, скарзі, претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома підприємству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення, скарги, претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення, скарги, претензії.
Звернення, скарга, претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (05136) 5-93-77